Sabtu, 22 Februari 2014

Jobdirumah Satu Bidang Pekerjaan Dari Rumah

Jobdirumah Satu Bidang Pekerjaan Dari Rumah | Rasanya sudah ramai yang tahu mengenai program pekerjaan online Jobdirumah ni. Rata-rata semuanya berpuas hati dengan perkhidmatan yang disediakan oleh pihak Jobdirumah dan ramai yang sudah menjana wang dengan program seperti ini.



Jobdirumah Satu Bidang Pekerjaan
Jobdirumah | Pekerjaan Online dari rumah

Sebagai langkah inisiatif untuk aku menjana wang sampingan selain daripada buat duit dengan says, buat duit dengan nuffnang dan sebagainya, aku memulakan langkah untuk mencuba Jobdirumah ini.

Tertarik dengan servis dan perkhidmatan yang disediakan, aku rasa Jobdirumah adalah salah satu pekerjaan online yang boleh dipercayai dengan beberapa bukti yang dipaparkan daripada pengguna yang lain.


Syarat Untuk Menyertai Jobdirumah

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan


Jobdirumah Satu Bidang Pekerjaan
bukti pembayaran

Jobdirumah ini adalah pekerjaan online freelancing dan anda boleh menjana sekitar RM500-RM7000 sebulan jika anda seorang yang rajin dan betul-betul inginkan wang sampingan untuk menampung kos kehidupan seharian anda.

Tetapi bagi aku sendiri, aku taknak target wang janaan setinggi itu kerana takut tidak bertinjauan jika dibandingkan dengan kesibukan aku sendiri menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar. Aku yakin dan aku pasti sesiapa yang berusaha pasti akan berjaya kelak.

Maklumat lanjut layari: Laman Web Rasmi Jobdirumah

 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar